🍵 Tengah craving benda manis tapi nak yang ringan je? Haa ni diaa, Gardenia Matcha Loaf baru keluar oven! 😍 Roti dia lembut gebu, bau matcha dia pun wangi betul weh~ tiap gigitan rasa macam roti kat cafe uii 🍰
🥖 Roti Gardenia Durian~
💜 Lazada: https://go.savingkaki.com/Laz-GardeniaDurian-JK
🧡 Shopee: https://s.shopee.com.my/10u0QFMMJG
Ramai kata “eh Gardenia pun ada matcha sekarang?!” Yup betul! Sesuai untuk breakfast cepat atau time lepak petang dengan kopi panas ☕
【Baucer Free Shipping】
【Baucer Diskaun】