Dah lama tak makan kat Ayamas, kalau duluuu famous tu. Masuk je kedai, semerbak bau ayamπŸ— Ritu min pergi makan mee kari dia, sedap weh⁉ Tu pon baru tau Ayamas ada hidangan baru, nampak tak dah berapa lama tak pergi haha! 🀭🀭
8 Ogos ni 1 Menu berharga RM8.80 je tau, murah tu! πŸ’― Sedap pulak! Korang yang rasa nak pergi Ayamas lepas ni makan mee kari, pasta dll boleh serbu time 8.8 ni~ 😏😏😏
Tarikh Promosi: 8.8.2022
Lokasi Promosi: Kedai Ayamas

【Baucer Free Shipping】
Lazada: https://go.savingkaki.com/Laz-FreeShippingVoucher-JK
Shopee: https://go.savingkaki.com/ShopeeFreeShippingVoucher-JK

【Baucer Diskaun】
Lazada: https://go.savingkaki.com/LazadaVouchers-JK
Shopee: https://go.savingkaki.com/Shopee-CashbackVoucher-JK

πŸ“£ Website:https://www.savingkaki.com/bm/
πŸ’ŸInstagram:www.instagram.com/savingkaki
⭐Lazada Feed:https://go.savingkaki.com/LazFeed-JK
⭐Telegram: https://t.me/jimat_kaki

This Promo expires at 12:00am on Monday August 8th, 2022

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here