Bath Tab untuk orang dewasa! Siap boleh lipat lagi! Tak nak guna boleh lipat simpan! Jimat ruang! 👍👍

Kalau untuk rumah yang memang terhad sesuai sangat2!😍😍😍

Bukan tu je fungsinya! Agak2 kalau air takde boleh simpan air dalam ni! hehehe~~ Jadikan macam kolah! Mana kawasan yang memang selalu takde air tu padan sangat lah!😁😁

Mana nak beli⁉ Kat Shopee atau Lazada Guys! Tak Sampai RM300 dah boleh dapat satu!! Lazada Lebih murah sikit!

Sekarang kes naik tak boleh keluar pergi spa! Rindu nak nak pergi?!Ha beli lah satu!!

Lokasi Pormosi: Shopee/Lazada
Beli Sekarang:

– Lihat lebih banyak promo Jimatkaki Website (https://www.savingkaki.com/bm/)
– Instagram: Savingkaki

* Gambar hanyalah sekadar rujukan
* Tertakluk kepada terma & syarat

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here