Min ingat lagi tahun lepas kot pai coklat 🍰 ni memang viral, ramai gi Burger King semata nak rasa ni kan? 😌😌 Rasa pai tu tak mengecewakan pulak tu, sedappp‼Guna coklat mahal kot, mesti la sedap! 🍫 Eh, terliur pulak kita ni hahaha 🤣🤣🤣🤣
Yang mana tak sempat nak rasa haritu, yang eh takpelah nanti-nanti lah beli, sekali dah habis 😆😂 Boleh dah tuu gi Burger King pastu try rasa tengok macam mana pergi dia 😋🍫 Min boleh gerenti tak menyesal! Dapnyaaa~ Baik gi cepat nanti habis lagi, nyesal 👀
Tarikh Promosi: Dari sekarang
Lokasi Promosi: Burger King
 
【Baucer Free Shipping】
 
【Baucer Diskaun】
 
📣 Website:https://www.savingkaki.com/bm/
⭐Telegram: https://t.me/jimat_kaki

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here