Adik mengadu haritu kena saman sebab tak pakai tali pinggang keledar.. Dia dah la tengah lesen P lagi 🤦‍♂️ Tak lama dah nak habis, nanti nak renew lesen besar saman kena settle dulu 😪😪 Tapi duit tak cukup katanya.. Risau tu 😣

Eh, jangan risau! Sebab sekarang ada diskaun saman 60% tau‼😍 Yang paling best dah tak perlu nak beratur panjang, boleh bayar saman kat apps je~📲 Korang cek saman kat aplikasi MyBayar Saman PDRM dan terus bayar kat situ!💲💳 Baik settle saman cepat sebelum tindakan selanjutnya diambil! 👌

✅ Min suka renew roadtax kat sini, lebih senang dan tak leceh!
💜 Lazada: https://go.savingkaki.com/Laz-RenewRoadtax-JK
🧡 Shopee: https://go.savingkaki.com/Shopee-RenewRoadtax-JK

Diskaun ni berjalan dari harini 20 Mac hingga 31 Mac 2023 je ya, jangan lupa bayar saman ok! 😄 Baru hidup tenang tak dihantui saman hihihi~🤭🤗
________

Tarikh Promosi: Dari sekarang – 31 Mac 2023
Lokasi Promosi: Aplikasi MyBayar Saman PDRM

【Baucer Free Shipping】
Lazada: https://go.savingkaki.com/Laz-FreeShippingVoucher-JK
Shopee: https://go.savingkaki.com/ShopeeFreeShippingVoucher-JK

【Baucer Diskaun】
Lazada: https://go.savingkaki.com/LazadaVouchers-JK
Shopee: https://go.savingkaki.com/Shopee-Voucher-JK

📣 Website:https://www.savingkaki.com/bm/
💟Instagram:https://www.instagram.com/savingkaki
⭐Lazada Feed:https://go.savingkaki.com/LazFeed-JK
⭐Telegram: https://t.me/jimat_kaki

This Promo expires at 11:48am on Friday March 31st, 2023

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here