Adik mengadu haritu kena saman sebab tak pakai tali pinggang keledar.. Dia dah la tengah lesen P lagi ๐Ÿคฆโ€โ™‚๏ธ Tak lama dah nak habis, nanti nak renew lesen besar saman kena settle dulu ๐Ÿ˜ช๐Ÿ˜ช Tapi duit tak cukup katanya.. Risau tu ๐Ÿ˜ฃ

Eh, jangan risau! Sebab sekarang ada diskaun saman 60% tauโ€ผ๐Ÿ˜ Yang paling best dah tak perlu nak beratur panjang, boleh bayar saman kat apps je~๐Ÿ“ฒ Korang cek saman kat aplikasi MyBayar Saman PDRM dan terus bayar kat situ!๐Ÿ’ฒ๐Ÿ’ณ Baik settle saman cepat sebelum tindakan selanjutnya diambil! ๐Ÿ‘Œ

โœ… Min suka renew roadtax kat sini, lebih senang dan tak leceh!
๐Ÿ’œ Lazada: https://go.savingkaki.com/Laz-RenewRoadtax-JK
๐Ÿงก Shopee: https://go.savingkaki.com/Shopee-RenewRoadtax-JK

Diskaun ni berjalan dari harini 20 Mac hingga 31 Mac 2023 je ya, jangan lupa bayar saman ok! ๐Ÿ˜„ Baru hidup tenang tak dihantui saman hihihi~๐Ÿคญ๐Ÿค—
________

Tarikh Promosi: Dari sekarang – 31 Mac 2023
Lokasi Promosi: Aplikasi MyBayar Saman PDRM

ใ€Baucer Free Shippingใ€‘
Lazada: https://go.savingkaki.com/Laz-FreeShippingVoucher-JK
Shopee: https://go.savingkaki.com/ShopeeFreeShippingVoucher-JK

ใ€Baucer Diskaunใ€‘
Lazada: https://go.savingkaki.com/LazadaVouchers-JK
Shopee: https://go.savingkaki.com/Shopee-Voucher-JK

๐Ÿ“ฃ Website๏ผšhttps://www.savingkaki.com/bm/
๐Ÿ’ŸInstagram๏ผšhttps://www.instagram.com/savingkaki
โญLazada Feed๏ผšhttps://go.savingkaki.com/LazFeed-JK
โญTelegram: https://t.me/jimat_kaki

This Promo expires at 11:48am on Friday March 31st, 2023

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here