Kat supermarket selalu pilih tisu murah, kononnya nak jimat lah. Sudahnya tisu melekat kat tangan/muka pastu nipis senang koyak. Tak jimat sangat la sebab guna kejap je habis!😤 Lepastu terus guna tisu Kleenex 👍👍 Puas hati dan tahan lama kat rumah!🥳 Sekarang Kleenex terdapat dalam edisi terhad dengan rekaan Disney! Kotak comel, tisu berkualiti! 😍🥰
👉 3 lapis💥 Kuat, tahan lasak & tak senang koyak!💯
👉 Lembut dan selesa di tangan 🍃
👉 Diperbuat dari ekstrak kapas berkualiti tinggi⭐
Lagipun sekarang tengah ada promo🔥🔥 Serendah RM3.40* je untuk sekotak Kleenex Tisu (dijual dalam pek 5 kotak)‼
*Harga berbeza mengikut kedai/saluran penjualan
.
Rupanya ada peraduan BELI & MENANG!😱 Hadiah pertama dapat tiket PERCUMA pergi melancong!🎠🎡 Bukan tu je, banyak lagi hadiah lumayan seperti 👇👇👇
🎁 Hadiah Utama x 2 Pemenang: 2X Tiket PERCUMA 3H2M ke Hong Kong*❗ (termasuk tiket flight, hotel dan taman tema)
🎁 Hadiah Kedua x 100 Pemenang: Disney100 HABIB 999.99 Gold Wafer❗
🎁 Hadiah Ketiga x 4,900 Pemenang: Kredit TnG bernilai RM5❗
Haaa semua best-best kan? Apa lagi jangan tunggu lama-lama!
*Tertakluk terma & syarat
Korang jom cepat grab tisu pilihan ramai jenama Kleenex x Disney ni!👈 Sambil penuhkan keperluan asas rumah, boleh berpeluang menang hadiah menarik!🎁🎉 Jangan lupa grab dan sertai ya, langkah min ada sertakan kat ruangan bawah~😉
________
🎡 Peraduan Kleenex Disney100 WONDER TOGETHER
.
📆 Tarikh pertandingan: 1 Ogos – 31 Disember 2023
🎀 Tarikh penebusan hadiah: 1 Ogos – 31 Januari 2023
 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here