Kalau nak tau roti tu sedap ke tak, roti tu lembut dan manis je! 🀀 Makan kosong pon sedap! 😍😍 Weh terliur pulak pagi-pagi! Korang suka roti 🍞 mana ke jenis tak kisah semua pon bedal? 🀣🀣🀣🀣
Haa kalau korang suka roti Massimo πŸ₯–, ni min nak bagitau harga roti Massimo dah naik start dari 1 Januari haritu! πŸ“’πŸ“’ Takut lah nanti termarah tuan kedai ke jual roti mahal kan, siannnn dia! πŸ˜† Harga naik sebab kos pembuatan kos dan lain lain dah bertambah ya! πŸ€“ Kalau nak tau harga baru boleh tengok kat bawah! πŸ₯―πŸ₯–πŸ₯
Tarikh Promosi: Dari sekarang
Lokasi Promosi: Shopee, Lazada dan semua outlet yang menjual roti Massimo
Β 
【Baucer Free Shipping】
Β 
【Baucer Diskaun】
Β 
πŸ“£ Website:https://www.savingkaki.com/bm/
⭐Telegram: https://t.me/jimat_kaki

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here