- 0shares
- Facebook0
- Twitter0
- Facebook Messenger
- Line
Dapur gas dua, tiga menjak ni susah nak nyala๐ฅโ kena hidupkan banyak kali. Baru teringat dah bertahun guna, patutlah!๐ช Tiba masa kena tukar baru ni.. Sekarang ada tak promosi eh promosi barang rumah yang berbaloi? ๐ค
Mestilah adaโ Barang elektrik rumah serendah RM228 je kat Senheng! Promosi ni sempena ๐
๐ Ulangtahun ke-34 Tahun x Brand Fair: https://www.senheng.com.my/brands-fair
๐ Pensonic 2-Burner Gas Stove serendah RM228*
โ
https://go.savingkaki.com/Senheng-PensonicStove-JKย
๐ Haier 10KG DD Inverter Top Load Rear Washing Machine serendah RM1,235*
โ
https://go.savingkaki.com/Senheng-HaierWashingMachine-JKย ย
๐ Haier 1.0HP UV Ray Inverter Air Conditioner Smart Clean R32 serendah RM1,448*
โ
https://go.savingkaki.com/Senheng-HaierAircond-JKย
Dan banyak lagi barangan elektrik berjenama lain!โจโจ
๐ SHP-4TC70DL1X ANDROID UHD TV-70″
โ
https://go.savingkaki.com/Senheng-SHARPTV70-JKย ย
๐ย SHP-SJF922VGM Sharp 750L Side-by-Side Multi Door Fridgeย
โ
https://go.savingkaki.com/Senheng-SharpMultiDoorFridge-JK
Bukan tu je tau, Senheng ada tawarkan baucar dan pulangan S-Coin!
๐ฅ Baucar Tunai Krismas & CNY sehingga RM204*
๐ฅ Baucar Diskaun Produk sehingga RM940*
๐ฅ Pulangan Tunai S-Coin sehingga 25%
Shopping barang diskaun dan berpeluang menang barangan elektrik Dyson & iPad! ๐คฉ
๐ 10 pemenang x Pemberian Dyson Pure Cool Air Purifier oleh AEON Credit Easy Payment
๐ Min. pembelian RM1,000 dengan Skim Pembayaran Mudah AEON Credit
๐ Borang ePeraduan melalui aplikasi Senheng
๐ 10 pemenang x iPad generasi ke-10 Wi-Fi 64GB Giveaway oleh Maybank
๐ Eksklusif untuk Ahli Kad Kredit Maybank dengan perbelanjaan minimum RM1k untuk EPP
Dannn korang boleh start pre-order iPhone 15 kat Senheng untuk nikmati tawaran istimewa!๐ฑ
๐
Pre-order sekarang: 22 – 28 September 2023
๐ฑ https://www.senheng.com.my/iphone-15-pre-orderย
๐ Jaminan sehingga 3 tahun*
๐ 0% EPP sehingga 60 bulan*
๐ Baucar giveaway bernilai lebih daripada RM1,500!*
Wahh banyaknya tawaran menarik sempena Ulangtahun ke-34 Tahun x Brand Fair Senheng kalini!๐ฅ Jangan lupa grab tau korang, boleh ajak Mak shopping nanti๐๐ Tengah murah macam ni untung nak tukar barang elektrik baru!๐
________
- 0shares
- Facebook0
- Twitter0
- Facebook Messenger
- Line




















